sábado, 3 de diciembre de 2011

15/11/2011

Bon dia lectors/es!!

Avui hem començat amb un nou programa anomenat moodle. M’he adonat  que és una eina molt bona en quant a l’aprenentatge. Te moltes tasques interessants, com per exemple, posar les activitats per a que els nostres alumnes (en el nostre cas, els nostres companys) les realitzin i puguin assolir. També podem utilitzar el moodle com una eina de comunicació amb els nostres companys de feina, també amb els estudiants, etc.

A més a més, aquest recurs el pots fer “teu”, amb això vull dir que és totalment personalitzat, el mateix passa amb el blog. Si observem cap al futur, aquest programa ens pot ser molt útil, facilitador i m’aporta un enriquiment personal com a professional. Per tant crec que ha sigut una bona activitat per fer-la a classe.

M’agradaria que els meus companys opinessin sobre els meu treball al moodle, per així poder fer-me una autocrítica. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario